Kurjerio atvykimo laiko keitimas arba atšaukimas

Privatus klientas

Jei užregistravote siuntą privačių klientų savitarnoje ir norite pakeisti arba atšaukti kurjerio atvykimo siuntos paėmimui laiką, kreipkitės į mūsų privačių klientų aptarnavimo skyrių.

 
 

Verslo klientas

Vienkartinio kurjerio atvykimo siuntos paėmimui laiko pakeisti negalima, galima tik atšaukti. Jei norite jį atšaukti:

  • prisijunkite prie verslo klientų savitarnos;
  • spustelėkite mygtuką Registruoti siuntas;
  • pasirinkite Rodyti visus užsakymus dešinėje ekrano pusėje esančioje kurjerių užsakymų srityje;
  • spustelėkite kurjerio užsakymo, kurį reikia atšaukti, numerį;
  • rinkitės Atšaukti užsakymą ir patvirtinkite atšaukimą.

Norėdami atšaukti arba pakeisti reguliarų kurjerio siuntos paėmimą, kreipkitės į savo pardavimų vadybininką arba mūsų verslo klientų aptarnavimo skyrių.

 
 

Pasirinkite vietovę

Pasirinkite kalbą