Kurjerio atvykimo laiko keitimas arba atšaukimas
Privatus klientas
Jei užregistravote siuntą privačių klientų savitarnoje ir norite pakeisti arba atšaukti kurjerio atvykimo siuntos paėmimui laiką, kreipkitės į mūsų privačių klientų aptarnavimo skyrių.
Verslo klientas
Vienkartinio kurjerio atvykimo siuntos paėmimui laiko pakeisti negalima, galima tik atšaukti. Jei norite jį atšaukti:
- prisijunkite prie verslo klientų savitarnos;
- spustelėkite mygtuką Registruoti siuntas;
- pasirinkite Rodyti visus užsakymus dešinėje ekrano pusėje esančioje kurjerių užsakymų srityje;
- spustelėkite kurjerio užsakymo, kurį reikia atšaukti, numerį;
- rinkitės Atšaukti užsakymą ir patvirtinkite atšaukimą.
Norėdami atšaukti arba pakeisti reguliarų kurjerio siuntos paėmimą, kreipkitės į savo pardavimų vadybininką arba mūsų verslo klientų aptarnavimo skyrių.