Kaip grąžinti siuntą?
Kaip grąžinti siuntas, kurios pirktos Lietuvoje, Latvijoje ar Estijoje?
Jei norite grąžinti iš internetinės parduotuvės įsigytas prekes, susipažinkite su parduotuvės grąžinimo taisyklėmis.
Naudodamiesi OMNIVA, siuntą galite grąžinti trimis būdais:
- naudodami 6 skaitmenų grąžinimo kodą;
- naudodami siuntos numerį skirtą siuntai grąžinti;
- per OMNIVA Grąžinimai platformą.
Naudojant 6 skaitmenų grąžinimo kodą.
Jei pristatymo SMS žinutėje / el. laiške nurodytas šešiaženklis kodas, juo naudodamiesi galite grąžinti siuntą paštomate be jokių papildomų išlaidų, nesvarbu, ar siuntą pristatė kurjeris, ar ji buvo atsiimta paštomate.
Norėdami grąžinti siuntą paštomate:
- ekrane pasirinkite „Grąžinti siuntą“;
- įveskite šešiaženklį grąžinimo kodą;
- įdėkite siuntą į skyrelį.
Siuntos grąžinimas naudojant siuntos numerį skirtą grąžinimui.
Kai kurie siuntėjai gali būti sukūrę siuntos numerį (pvz., CEXXXXXXXXXXEE), kurį gavėjas gali naudoti norėdamas grąžinti siuntą siuntų paštomate be papildomų išlaidų.
Paštomato ekrane pasirinkite „Siųsti siuntą“, įveskite siuntos kodą ir vadovaukitės ekrane pateikiamomis instrukcijomis.
OMNIVA Grąžinimai platforma.
Siuntą Estijos, Latvijos arba Lietuvos teritorijoje galite grąžinti per OMNIVA Grąžinimai platformą pardavėjui, kuris turi paskyrą platformoje. Priklausomai nuo parduotuvės grąžinimo politikos, galite prašyti grąžinti pinigus arba pakeisti prekę (-es) į kitą (-as).
Norėdami grąžinti siuntą OMNIVA Grąžinimai platformoje:
- suraskite ir pasirinkite internetinę parduotuvę;
- užregistruokite grąžinimą užpildydami reikiamą informaciją;
- supakuokite ir išsiųskite siuntą per paštomatą.
Internetinės parduotuvės paprastai apdoroja grąžinimus ir grąžina pinigus arba pakeičia prekes per 14–30 dienų nuo grąžinimo gavimo.
Kaip grąžinti siuntas, kurios įsigytos užsienyje?
Grąžinant siuntą užsienio pardavėjui, grąžinimo išlaidas paprastai apmoka gavėjas. Daugiau informacijos rasite pardavėjo grąžinimo taisyklėse.