Aš susidūriau su sukčiais
Visi pranešimai apie OMNIVA kampanijas ir pasiūlymus visada siunčiami iš mūsų domenų – Omniva.ee, Omniva.lv, Omniva.lt – ir oficialių socialinės žiniasklaidos paskyrų.
OMNIVA niekada neprašo klientų kredito kortelių duomenų.
Suklastotos kampanijos gali būti siunčiamos iš el. pašto adresų su kitu domenu arba iš suklastotų socialinės žiniasklaidos paskyrų.
Jei kyla įtarimų dėl netikros OMNIVA kampanijos ar pasiūlymo, praneškite apie tai mūsų klientų aptarnavimo skyriui.
Jei patikėjote apgaulinga kampanija ir suteikėte prieigą prie savo banko sąskaitos, turėtumėte:
- kuo greičiau susisiekti su savo banku ir paprašyti, kad Jūsų kortelė būtų deaktyvuota;
- patikrinti savo banko mokėjimų istoriją, kad sužinotumėte, ar Jūsų kortele buvo pasinaudota, ir kreiptis į policiją;
- susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo centru ir informuoti juos apie apgaulingą pranešimą.