Kaip išsiųsti siuntą, už kurią sumokėjo gavėjas?

Privatus klientas

Privačių klientų, siunčiančių siuntą, už kurios siuntimą sumoka gavėjas, prašome, kad gavėjas užregistruotų siuntą privačių klientų savitarnoje ir perduotų Jums siuntos kodą. Tada galėsite nueiti prie paštomato ir, naudodami kodą, išsiųsti siuntą.

 
 

Verslo klientas

Verslo klientai gali paprašyti, kad gavėjas už siunčiamas prekes sumokėtų siuntos pristatymo metu, registruodami siuntą verslo klientų savitarnoje pasirinkdami papildomą paslaugą „Išperkamojo mokesčio surinkimas (COD)“.

Svarbu: norint už šią COD paslaugą gauti ataskaitą, bei apmokėjimus kas savaitę, kreipkitės į savo vadybininką arba Verslo klientų aptarnavimo skyrių. Kitu atveju negausite ataskaitos, o apmokėjimus gausite po kiekvienos siuntos.

 
 

 

Pasirinkite vietovę

Pasirinkite kalbą