Kaip išsiųsti siuntą paštomatu?
Privatus klientas
Privatūs klientai gali registruoti siuntas privačių klientų savitarnoje ir atsispausdinti sugeneruotas adresų korteles, kurias galima priklijuoti prie siuntų. Taip pat, galite praleisti šį žingsnį ir registruoti jas tiesiogiai paštomate.
Norėdami siųsti siuntą paštomatu:
- įsitikinkite, kad siuntą supakavote pagal mūsų nustatytus pakavimo reikalavimus;
- nuvykite iki artimiausio paštomato;
Vadovaukitės ekrane pateikiamais nurodymais kaip išsiųsti siuntą:
- jei nesate užregistravę siuntos privačių klientų savitarnoje, turėsite paštomate įvesti siuntėjo bei gavėjo duomenis ir užbaigti mokėjimo procesą;
- jei reikia, atsispausdinkite ir priklijuokite adreso kortelę;
- jei įdėjote siuntą į paštomato skyrelį ir supratote, kad pamiršote priklijuoti adreso kortelę, nesijaudinkite! Mūsų sistema jau išsaugojo jūsų siuntos duomenis, o kurjeris, nurinkdamas paštomatą, atspausdins ir priklijuos adreso kortelę;
- įdėkite tik po vieną siuntą į vieną skyrelį ir uždarykite jo dureles;
- jei reikia, atsispausdinkite kvitą arba išsiųskite jį savo el. pašto adresu.
Verslo klientas
Verslo klientai turi registruoti siuntas verslo klientų savitarnoje ir atsispausdinti sugeneruotas adresų korteles, kurias galima priklijuoti prie siuntų.
Jei esate verslo klientas ir viename skyrelyje siunčiate daugiau nei vieną siuntą, prie kiekvienos siuntos pridėkite adreso kortelę arba ant kiekvienos siuntos užrašykite siuntos numerį. Jei prie kokios nors siuntos pamiršote pridėti adreso kortelę, susisiekite su Verslo klientų aptarnavimo skyriumi.
Norėdami siųsti siuntą paštomatu:
- įsitikinkite, kad siuntą supakavote pagal mūsų nustatytus pakavimo reikalavimus;
- nuvykite iki artimiausio paštomato;
- vadovaukitės ekrane pateikiamais nurodymais kaip išsiųsti siuntą;
- įdėkite siuntas į skyrelį ir uždarykite jo dureles.