Kaip veikia privačių klientų prioritetinis paštomatas?
Privačių klientų savitarnoje galite nustatyti vieną pageidaujamą pristatymo vietą. Prioritetinis paštomatas bus taikomas tik siuntoms iš Ali Express ir Temu, kurioms nėra iš anksto elektroninės parduotuvės priskirtas konkretus OMNIVA paštomatas.
Jūsų prioritetinis paštomatas nebus priskiriamas:
- jei jūsų telefono numeris buvo įvestas neteisingai ir nesutampa su susietu su privačių klientų paskyra;
- siuntoms, užsakytoms iš elektroninių parduotuvių, kuriose iš anksto jau yra priskirtas konkretus paštomatas;
- siuntoms, kurios yra didesnės arba sunkesnės nei leidžiama siųsti per siuntų paštomatus;
- jei jau po siuntos rūšiavimo pakeitėte prioritetinio paštomato nustatymus (į naujus pakeitimus bus atsižvelgta siunčiant naujas siuntas).
Jei norite nustatyti arba pakeisti pageidaujamą pristatymo vietą savo privačių klientų savitarnoje, žr. Prioritetinio paštomato nustatymas arba keitimas.