Mano siunta pažeista

Privatus klientas

Jei po pristatymo pastebėjote, kad siunta yra pažeista:

  • jei esate siuntos siuntėjas, užpildykite Pažeistos ar dingusios siuntos formą;
  • jei esate siuntos gavėjas, prašome dėl pažeistos siuntos kreiptis į siuntos siuntėją, kartu pateikdami pažeistos siuntos, bei pakuotės nuotraukas.

Pretenziją dėl sugadintos siuntos pateikite pagal vietinius šalies reikalavimus – per šešis mėnesius nuo siuntos pristatymo.

 
 

Verslo klientas

Jei po pristatymo pastebėjote, kad siunta yra pažeista, užpildykite Pamestos ar sugadintos siuntos kompensacijos formą.
Pretenziją dėl sugadintos siuntos pateikite pagal vietinius šalies reikalavimus – per šešis mėnesius nuo siuntos pristatymo.

 
 

Pasirinkite vietovę

Pasirinkite kalbą