Siuntos peradresavimas
Siuntos gali būti peradresuojamos nemokamai, kol jos pasiekia mūsų rūšiavimo centrą. Tai padaryti gali tik gavėjas per el. laišku gautą nuorodą arba prisijungęs prie savo privačių klientų savitarnos paskyros.
Atkreipkite dėmesį, kad norint peradresuoti siuntą ir ją gauti kurjeriu, taikomas mokestis nurodytas kainoraštyje.
Jei siunta jau išrūšiuota, jos peradresuoti per savitarną nebegalima. Tokiu atveju turite užpildyti Siuntos peradresavimo formą arba susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi. Po rūšiavimo už bet kokį peradresavimą bus taikomas mokestis pagal kainoraštį.
Mano siunta nebuvo pristatyta
Jei negavote siuntos:
- patikrinkite, ar siunta vis dar vežama, kaip numatyta mūsų vidaus ir tarptautinių siuntų pristatymo terminuose;
-
sekite savo siuntą, kad galėtumėte sužinoti jos buvimo vietą.
Jei pristatymo laikas praėjo, o siunta nepristatoma arba nėra aišku, kada ji bus pristatyta:
- jei esate siuntos siuntėjas, užpildykite Siuntos pristatymo informacijos paraišką verslo arba privatiems klientams;
- jei esate siuntos gavėjas, susisiekite su siuntėju, kad galėtumėte sekti siuntos buvimo vietą.
Ar galiu sumokėti atsiimdamas siuntą?
Atsiimdami siuntą galite mokėti tik tuo atveju, jei verslo klientas išsiųsdamas siuntą buvo pasirinkęs papildomą paslaugą „Išperkamojo mokesčio surinkimas (COD)“.
Neradote, ko ieškojote?
Populiariausi patarimai
Siuntų siuntimas paštomatu verslo klientams
Kaip supakuoti siuntas?
Siuntų sekimas
Paštomatas neatspausdino adreso kortelės. Ką daryti?
Turite dar klausimų?
Jei vis dar liko neatsakytų klausimų ar reikia papildomos informacijos, mūsų komanda pasiruošusi padėti.